Sommarlov!

Godmorgon trött som en gnu men uppe och känner mig ändå ganska pigg fast det inte vart så mycket sömn i natt. Jag känner mig så stolt över mig själv för att jag klarat denna temin med godkänt och allt annat som varit, varit en väldigt tuff period MEN nu kan det bara bli bättre. Och det känns så underbart! Ska ta tag i den sista uppgiften som ska in sen SKA jag ha lite sommarlov innan jobbet börjar..... Visst kommer ha två veckors ledigt i sommar men i år blir det tidigt..... O då kommer jag njuta massor! Samt vi kommer fira de tre mellanbarnen som fyller. Tjejerna är inte så svårt att hitta på vad man ska ge de, men lilla killen hmm jösses vad jag funderar jo en cykel har jag väl kommit fram till att det kan behövas men mer då??? Ingen aning!!! Konstigt att det alltid är lättare att hitta på saker till tjejer.... 
Vet ni vad solen skiner idag med och jag hoppas vi kan få lika fint väder idag som det var i går! Då kommer jag njuta i fulla drag! Men nu ska jag njuta av solen, kaffet och lugnet innan barnen vaknar!
Ha en underbar dag och le, du vet aldrig vems dag du förgyller!!!


Lev, njut och skratta! Våga vara LYCKLIG!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0