Solig morgon!

Godmorgon första natten av fem avklarad! Trött som en gnu men det har gått bra o haft en underbar kollega.  Då går allt lättare o bättre. Men jag börjar känna mer o mer att mitt beslut är helt rätt..... 
Nej dags att sova lite så jag orkar mysa lite och kanske måla lite med tjejerna sen. Vem vet kanske kan få stora junior intresserad hihi inte för jag tror det men försöka kan man ju...
Hämta hem nya boxern till tvn igår o så roligt det är när vi NU får in ALLA kanalerna vi betalar för.... Haha ja vad ska man säga, ungarna är glada och jag kommer tycka det är skönt i höst sen när skolan börjar... Och man är ledig mer...
Ha en underbar dag så hörs vi ikväll sen!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0