Skolavslutning!

Härlig dag! Avslutning i skolan och mer jobb på nya stället! Kan det bli bättre? Är så glad för alla nya dörrar som öppnar sig för mig! Det känns så skönt! 
Och nu har jag varit iväg på ett "Wrap"-party. Hihi det är så roligt att se när kunderna får testa en wrap och de ser resultat på en gång. Så roligt! Kan nog bli fler såna partyn och fler kunder! Kan det bli bättre? Haha nej livet är helt underbart just nu. 
I skolan hade vi utvärdering på 3 olika kurser och jag tycker de har varit bra. Ja visst lite röriga i början men vad hade man kunnat räkna med när vi fick byta lärare efter typ 2 månader in i terminen. Men ärligt så kan jag säga att den nya läraren gjorde ett kanonbra jobb..... Kan inte vara lätt för en människa att komma in i en färdig klass och en påbörjad termin och ta över någon annans planering! MEN våran lärare har fixat det! Och sen fick vi fika lite, de hade köpt en supergod chokladmoussetårta som var hur god som helst! En liten bit fick jag unna mig tyckte jag hihi men nu ska jag krypa upp i soffan snart med lilla skruttan som inte kan sova...
Ha en trevlig kväll. SOv gott o dröm sött sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0