Saga eller verklighet?

Har settat och tittat på den nya serien på femman "Jane the virgin". Jösses vad jag gillar den! Den har romantik, lite drama, svartsjuka, otrohet och nu mord! Men jag funderade lite och jag bara känner mig så där äckligt lycklig som man bara kan göra i sagor! Hmm kan det vara för bra för att vara sant? Eller är det sant? Jag vet faktiskt inte men jag tänker ta en dag i taget och undersöka det! Vem vet, det kan ju faktiskt vara detta jag väntat på? Hmm haft lite funderingar och min dotter satte ord på de tidigare idag, visst det skrämmer mig men nej ändå inte! Kan det vara som jag tror? Jag vet inte men jag hoppas! Och jag vet att jag har längtat efter det! Kan det bli så? Kan det fungera i verkligheten eller bara i sagorna? Hmm jag vet inte men jag tänker ta reda på det! Hihi känner mig som en fnittrig liten tonåring men det är en härlig känsla! Väldigt härlig! Nej titta lite mer på tv innan det är dax att ta en tur till drömmarns land!

Sov gott o dröm sött! PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0