Regn!

Oj vad det regnade förut. Lilla skruttan och jag satt i köket och målade och helt plötsligt öppnade himlen sig och en ordentlig regnskur kom men nu skiner solen så fint. Härligt men det får gärna komma lite mer under natten och förmiddagen i morgon sen kan det skina hel dagen i morgon....
Jobbar en natt till sen ska jag va lite ledig så skönt....
Och jag har pratat med äldsta dottern om att på måndag ska vi till blomsterträdgården och handla lite och sen i början på nästa månad så ska vi åka till Sparreholm och fabriken och handla lite hihi ska bli så kul....
Och jag tror jag har bestämt mig för vad jag ska ge lilla junior nu när han fyller. Tror han blir glad!
Usch jag har haft så svårt att bestämma mig vad jag skulle köpa och jag vet att min mamma och jag pratade lite löst och då skulle de vara med och betala hälften om jag köpte en cykel till både honom o hans syster som fyller sen efter 8 dagar... Men nu blir det inte så, och jag kan inte betala för båda cyklarna själv när jag har tre som fyller och den ena fyller 20,jag tror vi gör ett annat val då och de kan köpa något de anser han behöver och jag köper det jag tycker han behöver!
Nej nu blir det lite mys med lilla fröken innan jag ska åka o göra sista natten för denna gång...
Ha en trevlig kväll o sov gott sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0