Paketproblem!

Godmorgon vakna i natt av att det var varmt o hade lite svårt att somna om.... Men nu är jag uppe med en kropp som värker men men den här dan ska väl gå ändå. Sitter och funderar lite på vad man ska köpa till lilleman nu när han fyller nästa vecka. En mobiltelefon ska han få men sen då.... Hmmm inte är det lätt han säger ju inte direkt vad han vill ha heller. Men vi får luska lite mer sen och se om han kan komma på något. Har ju även en liten tjej som fyller snart men där har jag inga problem haha hon har verkligen talat om vad hon vill ha och jag har köpt vissa saker men ska köpa nån mer sak. Sen har jag ju största tjejen som fyller 20. Ja vi får väl se där med vad jag ska hitta på att köpa.
Men först o främst ska jag försöka bli så pigg så jag kan orka jobba igen. Får nog ta en dag till hemma så jag orkar med resten sen. 
Ha en bra dag och var mot andra som du vill de ska vara mot dig!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0