Överraskning!

Snacka om förvånad jag vart förut idag när mobilen ringer och en röst säger Hej dettta är .... från .........., har du lust att komma och jobba? Hihi det var från stället jag hade praktik i våras. Vart så glad och det var klart jag tacka ja till det. Så nu har de fått en lapp med dagar jag kan jobba i sommar och jag hoppas verkligen de kommer ringa, för jag trivs verkligen där och det roligaste var att de flesta brukarna kom ihåg mig! Vart så himla glad! Och tjejen jag jobba med jättegullig och det gick jättebra att jobba. Så jag hoppas verkligen att det kan leda till något varaktigt. 
Även om det vart akut inringt så är jag så himla glad och jag är väldigt tacksam att jag fick en möjlighet att få träffa dessa underbara brukarna igen.
Men nu ska jag nog snart krypa ner och försöka sova lite så jag kan mysa massor med mina barn imorgon.
Sov gott o dröm sött så hörs vi imorgon!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0