Överraskning!

Äldsta dottern kom ut och överraskade oss i dag. O lilla plutten har börjat skratta lite och "bubbla" ohhh mormors hjärtat smälte totalt hihi 
Flickorna och jag har målat idag, det är så himla avkopplande att bara sitta med barnen och färglägga en bild. Tycker många skulle prova ;) hihi Jag blir totalt avslappnad och umgås med barnen en stund.
Grababrna och jag kollade på film nu ikväll och jag bara älskar den fy bubblan. Vi kollade på Fast and Furious 7..... Var (enligt mig) den absolut bästa.... Älskar de filmerna men denna var bara bäst!
Sitter och bara njuter av kvällen nu och ska snart krypa ner och läsa lite innan jag ska sova så jag orkar med morgondagen.
Sov gott o dröm sött!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0