Olika!

Godmorgon måndag o ny vecka. Idag avslutning för mig på skolan och sen bara hem o softa med barnen. Idag ska vi hämta paketet vi skulle hämtat i lördags men jag glömde bort att det var röd dag och stängt då hihi jaja så kan det gå ibland. 
Skrev lite med exet igår o känner att jag kan sakna lite ibland. Men igår insåg jag att det mesta under de här åren har nog bara handlat om sex i det förhållandet. För vi pratade aldrig! Hmm så ärligt så det är skönt det är över. 
Det jag menar är att i ett förhållande behöver man vara vänner också o visst vi var vänner men vi pratade aldrig om vardagliga saker. Prata vi så var det om sex eller när vi skulle träffas och vad man skulle äta och dricka...... Hmm Mr ? där har jag lärt mig att en kille kan prata om allt. Ibland blir jag riktigt förvånad över att han öppnar sig och pratar om allt. Jag gillar det otroligt mycket men jag är inte riktigt van så jag blir väldigt ofta förvånad. Men det innebär ju att Mr? kanske känner sig trygg i mitt sällskap så han vågar öppna sig o prata om allt, och att exet inte kände sig trygg..... Jag vet inte, jo jag vet alla är olika... Men dessa två är det mil mellan... 
Jaja jag vet i alla fall att jag valt rätt. 
Funderar på om man ska våga skriva något om vädret eller om solen kommer försvinna då som den gjort några gånger nu hihi nej jag avstår och tänker bara njuta istället. 
Ska bli roligt att se hur mycket jobb det kommer att bli på nya stället i sommar och under hösten. Jag berättade för en klasskompis igår att jag fått jobba där och hon tyckte det var jätteroligt. Och jag kan bara hålla med. Älskar när förändringarna blir bättre!
Nej dags att sparka igång dagen lite smått.
Ha en underbar dag och njut av allt livet kan ge!

PUSS o KRAM
Tacksam för alla positiva förändringar som sker i mitt liv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0