Ny vecka!

Godmorgon ny vecka med nya möjligheter! Idag blir det en liten tur till ett ställe där de har stora blommväxthus.... De rear alltid ut sina plantor veckan efter midsommar så då ska vi dit hihi Jag åker alltid dit. Vill ha lite nya växter till mina stora krukor som brukar stå på parkeringen samt lite nya till amplarna jag ska hänga upp på framsidan och här på baksidan :) Men först kaffe så jag vaknar hihi även om jag är ledig och fick lite sovmorgon så är jag trött som en gnu... Jaja får väl vila lite mitt på dagen sen. Ska ha med stora dottern o hennes son när vi ska shoppa blommor.
Hade jättemysigt igår och jag tror ungarna uppskattade det med. Pratade även med en go vän i går och han brukar alltid få ner mig på jorden och det kan vara skönt att få vara sig själv helt o hållet ibland. Vi är lika "normalstörda" och har samma slags humor så det kan vara riktigt roligt....
Nej nu lite mer kaffe o se om jag vaknar ordentligt.
Ha en underbar dag o njut av livet!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0