Mysig dag!

Oj vad denna dag gått fort hihi har varit och handlat det vi ska ha imorgon samt förberett lite av det barnen ska göra tårtan på och till en efterrätt.... Kommer bli så gott imorgon hihi 
Barnen ska äta skinka och jag matjesill med färskpotatis, gräddfil och gräslök. Mums! Sen ska de göra mjukglass och päron/mandel/chokladfluff med lite jordgubbar.... Och sen en midsommartårta.
Köpte svenska jordgubbar idag och de var jättesöta så det ska bli gott imorgon och nu hoppas jag priserna går ner på de så man kan köpa det mer i sommar. Men jag är glad att jag fick tag på några för de hade sålt massor och så mycket var det inte kvar. Men tre liter lyckades jag köpa så jag är supernöjd!
Sen har jag börjat färglägga en ny bild... Man fastnar lätt och tiden bara flyger iväg, men det är så kul och rogivande så jag förstår om man skulle sitta lite för länge hihi
Nej nu blir det lite soft innan det blir lite mer nattjobb. 
Ha en fortsatt trevlig kväll, sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0