Mån natt!

Wow vilken stor o fin måne vi har i natt. Underbara energier och den är nästan magisk. Undrar om jag viskar en önskan om den kan uppfylla den då? Hihi ja vem vet kan ju alltid testa. 
Jag är så otroligt glad för att så mycket positiv händer i mitt liv just nu, även om det finns en del jobbiga bitar med men de lyckliga är nog större just idag känns det som. Eller också är det för att jag fick så mycket energi av min vän! Kan va det med och det är jag tacksam för! 
Fick reda på idag att jag kommer bli godkänd i psykologi..... O det känns helt underbart! Ska bara fixa examinationen 2 och lämna in den i morgon så är jag helt klar sen.... Och på måndag slutar vi för denna termin! Sååååå underbart!
Nej oj vad klockan sprang iväg nu dags att krypa ner och besöka drömmarnas land och se vad som händer där! 
See you tomorrow!
Godnatt PUSS o KRAM 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0