Lugn morgon.

Godmorgon kaffet i koppen o en regngrå himmel, men idag är det tillåtet att va grått o trist så man hinner med lite saker inne och inte har dåligt samvete för att man inte kan vara ute.... Men jag är nöjd ändå och det är väl det som räknas? Vi missade 7an i går på travet men ja ja den kommer snart i alla lagen.. Två av de var o sniffade hade 6 rätt så lite tillbaka fick vi. Får se hur det går idag på extra omgången. Har inte hunnit sätta mig in i dagens lopp men det kommer nog gå bra?! Eller..... Ja det märker jag väl ikväll hihi
Nej nu lite mer kaffe och fixa i ordning lite mackor att ta med... Matlådan stog junior för så det tackar o bockar jag för mums....
Ha en underbar dag och ser du någon utan ett leende ge de ett av dina! 
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0