Ledig dag!

Så härligt det har varit med en ledig dag men ska bli skönt nu när alla jobb startar och jag ser fram emot en lugn höst igen. Men först lite kvällsjobb i morgon o sen ledig fredag då barnen har avslutning sen blir det jobb i helgen. Sen ledig innan nattjobben börjar o när de första två veckorna är slut så kommer jag va helt färdig haha men ja jag får skylla mig lite själv när jag tackade ja till så många nätter i rad... Ska kolla när barnen o jag ska iväg på kryssning också. Har ju även planerat att åka till Hjortkvart o äta lite glass... Mums vi var där förra året och vi riktigt längtar dit igen..
Men nej nu blir det sängen snart och läsa lite innan det är dax att sova så jag är utsövd när jag träffar sköterskan i morgon :) 
Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0