Lång dag!

Wow vilken härlig dag. Sol grillning och bara umgås.... Kan man ha det bättre på jobbet? Hihi nej jag tror inte det! Jo har ju hunnit titta lite på prinsbröllopet med, usch vad blödig jag kände mig när jag nästan börja grina... Haha men jag tror det avr fler som vart lite rörda hihi Det var så fint och precis som ett bröllop ska vara! All lycka till brudparet! 
Vet ni jag tror detta är något som verkligen är helt rätt för mig. Detta miljöbyte inom jobbet är så helt rätt. Jag trivs verkligen och har jobbat i stort sett hela dagen utan att bli trött... Kan det bli bättre? Ja vi får se hur detta ska sluta... Men jag har mina förhoppningar sen får vi se. 
Vart lite full i skratt det har varit sol och varmt hela dagen men när jag kliver ut genom dörren för att åka hem vad händer då? Haha jo då det börjar regna! Lagom när jag kom hem så sluta det... Typiskt eller hur? Jaja så kan det va, men det skulle ju bli sämre väder någon dag nu enligt väderappen i mobilen..... 
Nu ska jag slappa lite i soffan innan det är dax att sova lite så man kan åka och göra en dag till. 
Sov så gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0