Kort dag!

Oj vad denna dag gick fort. Tyckte bara jag kom till jobbet i morse o sen i nästa stund så var klockan helt plötsligt 19:30 hihi så ja dagen har gått fort. Men nu är jag hemma o ska sova en stund innan jag ska tillbaka o göra en dag som är ännu längre hihi men det gör inget då jag verkligen trivs och jag tror brukarna trivs med mig också.
När jag var på väg hem tänkte jag att jag stannar till o tankar lite så slipper jag det i morgonbitti, men det måste ha varit något fel på automaten för den stannade strax efter 8 liter... Hmmm o nej det är inte pga att tanken var full... Den var nästan nere på rött därför tänkte jag tanka.. Jaja fick i lite i alla fall så jag kan tanka imorgon kväll eller tisdag fm....
Men snart blir det sängen o läsa lite så jag orkar med morgon dagen!
Sov gott sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0