Kloka ord!

Godmorgon hemma efter en lugn men ändå inte natt... Även om den varit lugn så har vi haft en del att göra så inte vart det så mycket sittande.....
Men jag känner mer o mer att jag väljer rätt nu när jag tänker skola om mig till något helt annat. Men jag kommer sakna både personal och de gamla så vem vet vad som händer i framtiden...
Är ganska trött men ska mysa lite med lillskruttan innan jag kryper ner och sover lite...
Vart glad när jag satte igång datorn och såg att en bekant skrivit ett inlägg på min sida och hon brukar alltid skriva några kloka ord och ibland undrar jag OM hon vet vad som händer i mitt liv hihi ja allt skriver jag inte ut o allt skriver vi inte till varandra om. Men den är väldigt passande till mig just nu och kanske även till fler vem vet..
"När en dörr stängs öppnas en annan. 
Men ofta ser vi så länge och ångerfullt på den dörr som stängs 
att vi inte ser den som öppnar sig för oss.
I brist på skäl brukar man undanflykter.
En dröm är bara en dröm. 
Ett mål är en dröm med en plan och en deadline.
Det är bättre att fråga och verka okunnig, än att förbli det.
Sörj inte över att Du åldras. Många får inte ens chansen.
Älskar livet!"
 
Älskar när hon gör så och som sagt de är ofta väldigt pricksäkra och klockrena vad som händer i mitt liv..
Nej nu mysa lite så jag får krypa ner o sova lite.
Ha en underbar dag och uppskatta det du har runt dig.
PUSS o KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0