Ingen vanlig dag.

Godmorgon nej idag är det ingen vanlig dag, för idag för 10 år sen så kom min lilla son till världen. Min lilla hulken hihi oh vad många kärleksfulla och glädjefulla stunder han har gett mig. Älskade lilla ungen tänk vad åren går fort han är redan 10 år och han har blivit lång. 
Ska åka iväg och hämta hans mobiltelefon jag har beställt och sen handla lite så vi kan göra en tårta som vi ska fika med när hans storasyster kommer med sin familj. Sen hade jag tänkt att vi skulle äta lite lunch ute men det vet inte barnen om än hihi
Han frågade mig häromdagen om jag kunde åka tillbak o ändra något i mitt liv, vad skulle det vara? Ärligt talat ingenting! Jo jag vet finns en del man skulle kanske vilja ändra på MEN vem skulle jag vara i såna fall idag? Allt jag har varit med om har ju skapat den jag är i dag! Tror han vart lite förvånad över svaret...
Nej snart dax att gå upp o sjunga för honom och sen börja förbereda lite frukost.
Ha en fin dag och var mot andra som du vill andra ska vara mot dig!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0