Händelserik dag!

Jösses vilken dag! Ja inte behöver man ha tråkigt inte haha var först in och fika med en kompis i morse sen lite hadnling med lilla skruttan. Hem o göra sig i ordning för att åka o träffa en sköterska på nya jobbet. Sen mer handling och mer fika med en kompis hihi sen lite jobb. Där fick vi se en massa poliser o hörde en massa sirener o det visade sig att det varit biljakt. Händer en del i min lilla del av världen. Men inte nog med det så fick min kollega mig att skratta gott när hon lyckades få igång brandlarmet och snygga killar kom på besök hihi skönt att veta att de kommer fort när man skulle behöva det, men nu var det en ugn som verkligen måste rengöras som orsakade larmet. Men det har gått i ett o jag är bara glad över att det var falskt alarm o att inga vart oroliga. 
Men jösses vad jag skrattade åt min kollega..... Jag är så tacksam det var vi som jobbade ihop i kväll och att allt funkat så bra. Men nu ska jag nog snart ta en bok o krypa upp o läsa lite innan jag tar en tur till drömmarnas land så jag orkar med allt roligt vi ska göra imorgon. 
Jag ska verkligen njuta av en ledig dag med barnen. 
Sov gott o dröm sött sen när det blir. 
PUSS O KRAM
 
En liten rolig text jag hitta som är ganska sann.....
Jag är en snäll person, men är jag en bitch mot dig kanske du skulle fråga dig varför!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0