Godmorgon!

Solen skiner o jag njuter av kaffe medans lilla skruttan nyligen kommit upp o kollar lite morgon bompa hihi idag ska jag iväg till världens bästa gruppboende o jobba lite. Ska bli kul o träffa brukarna igen. Får se om solen kan skina hela dagen på oss och vad vi ska hitta på för roligt!
Jag hoppas jag kan fortsätta jobba där även i höst lite extra, kan behöva ett annat jobb! 
Satt igår kväll och kollade lite på olika aktiviteter och sagostigen kommer vi nog att åka till i sommar! Jag vet att vi var där för något år sen innan jag fick lillskruttan och de gillade det så då kanske de kan gilla det nu med även om de är lite äldre.... Hoppas i alla fall... Sen ska vi till Pettson o Findus men jag vet inte om de större vill med eller om det bara blir lilla skruttan o jag... Ja vi får se hur det blir.... 
Ha en fin o solig dag och le mot världen du vet aldrig vems dag du förgyller med ditt underbara leende!
PUSS o KRAM
 
Hon var klok den där Astrid!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0