Glädje, kaffe och sol!

Godmorgon sovit som en stock och vakna först av alla hmmmm inte vanligt direkt men ja det är skönt att kunna vakna av sig själv och inte klockan. Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart men jösses vad jag känner mig pigg. Är fortfarande laddad av att jag fick jobba igår och det är en så härlig känsla. Men idag ska vi äta av tårtan barnen gjorde igår men ville vänta med att äta tills idag. De är så gulliga. Jag är så tacksam för mina barn och allt de ger mig. Glädje, kärlek, gråa hår hihi De är så fina mina små, och jag kan inte föreställa mig ett liv utan de. 
Nej nu ska jag sätta mig ute en stund och njuta av solen o kaffet innan barnen börjar vakna. 
Ha en fantastisk dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
Lev, Älska, Skratta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0