Funderingar!

Vad mycket jag har kommit fram till idag när jag haft en dag då jag skulle sova men då det inte gått så bra haha så denna natt kommer bli kanoners hihi jaja får nog ta igen det en annan dag..
Har kollat upp lite olika utbildningar och nja den är inte så billig men inte så himla dyr heller.... Bara börja spara och hoppas lyckan ler mot mig så jag får ihop pengarna fort! Kommer berätta mer längre fram sen när jag bokat första dagen på kursen som inte var så farligt dyr.
Blir en natt till på hemmet och sen en tur till en kollega imorgon för leverans av produkter från mitt företag som börjar gå bättre och bättre och fler kunder kommer in så jag är supernöjd! Fick en till i går som vill ha leverans på fredag så det ska jag fixa med. Hihi bara älskar mitt liv just nu men har kommit underfund med att jag skulle behöva en stor gård där jag kan ha mitt företagoch hålla mina kurser där sen när jag är klar med min utbildning! 
Ja ibland är det bra att ha lite framförhållning! Och jag vet att vi kommer fixa allt detta som jag håller på och planerar!
Men först lite förberedelser inför nattjobbet.
Ha en fortsatt trevlig kväll. Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
Ge aldrig upp hoppet om dina drömmar! De kan bli sanna men det kan ta tid ibland....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0