Försvunnen.....

Godmorgon vart är solen? Hmm jag trodde den skulle vara framme idag o skina o värma mig nu när jag är ledig..... Men den kanske tog lite sovmorgon vem vet..... Ja jag är trött som en gnu o försöker vakna med lite kaffe... Skönt jag är ledig så jag kan hämta lite krafter inför morgondagen då det är jobb och i helgen ska jag göra något jag inte gjort på flera år.... Ska jobba dagtid. Men det ska bli kul och jag ser fram emot det, och jag hoppas verkligen att de kan ge mig mer jobb i höst så jag får vara kvar där..... 
Men nu tar vi lite mys med barnen och lite mer kaffe så kanske jag vaknar hihi 
Ha en underbar dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0