Firat midsommar!

Haft alla barnen hemma idag och ätit gott, dansat lite runt midsommarstången barnen hade gjort (med lite hjälp av morfar) och myst en massa.... 
Men har två nätter kvar på jobbet innan lite ledighet.... Ser verkligen fram emot den lediga dagen.... 
Det är skönt att jag har trevliga människor runt mig som kan få mig att skratta haha jösses vad roligt man kan ha när man är lite småtrött o missuppfattar något hihi men ja jag bjuder på det o tror det vart uppskattat för jösses vad jag skrattat åt vissa mess idag! Det är skönt att ha någon att retas lite med som retas tillbaka emellanåt...
Nej nu ska jag nog måla lite eller slappa lite innan det är dax för ytterligare en natt på jobbet med mina gamlingar...
Ha en fin midsommaraftons kväll och glöm inte de där 7 killarna under kudden!? Eller var det 7 sorters blommor man skulle ha hihi blandar alltid ihop det fniss Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
En bild på tårtan barnen gjorde. Mums!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0