Fin dag? Sol? Hoppas!

Godmmorgon ny dag med nya utmaningar. Idag ska min lilla junior åka iväg med skolan på en klassresa. Spännande för han och de övriga i klassen. De har läst en bokserie och den utspelar sig i Stockholm så barnen ska få gå i den boken spår och få se miljöer där boken utspelar sig. Det kommer bli jätteroligt för de. Ska snart väcka upp honom så vi får fixa matsäcken och han ska hinna få i sig lite frukost innan han ska köras ner till tåget. Blir en lång dag för de, men han får berätta för mig ikväll det han upplevt. 
Men först måste jag få i mig lite kaffe och det ser faktiskt ut att kunna bli en fin dag idag! Äldsta dottern skulle komma ut en stund på eftermiddagen sen, så härligt då ska jag gosa lite med lilla pojken hihi
Nej ha en bra dag och le mot världen! Du vet aldrig vems dag dy förgyller med ditt leende!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0