Film kväll!

Wow vilken dag. Ibland kan det vara lite roligt att småretas men andra hihi o ja jag åkte nog dit ganska rejält haha det är fler som kan hmmm men det visste jag ju redan o att jag kan bli väldigt påverkad men men skit samma. 
Är ledig nu så det är skönt, hann kika på film med grabbarna och skruttan o jag har målat lite mer idag. Hon färglägger sina bilder o jag mina. Är ganska nöjd över vissa de blir kanonfina, så man nästan har lust att rama in de. Ja får se om jag gör det någon gång hihi
Nej nu till filmen den var lite seg i början men helt ok så vill ni kika på en film som är skapligt bra så kika på Focus med Will Smith. Helt ok film som jag gillar.
Ha en trevlig kväll o sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
TRO PÅ DIG SJÄLV!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0