Underbar dag!

Underbart väder och en massa mys, livet kan vara helt underbart ibland!
Har bara varit hemma och tagit det lugnt, njutit av solen massor och gosat massor med lilla barnbarnet men även mina små skruttar. Det har varit så skönt att bara vara och njuta massor av allt livet kan ge. Och vem vet vad som väntar bakom nästa hörn? Kanske ännu mer eller något ännu bättre..... 
Kommer fortsätta i samma anda hela helgen bara njuta av livet och allt det ger mig! Det är så underbart hihi 
Nej nu ska jag nog fortsätta läsa min bok lite innan det är dax att sova.
Sov gott sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
Något som jag alltid förespråkar till mina barn! Oavsett så säg sanningen, den sårar en kort stund MEN lögnen sårar för alltid! Sanningen kommer alltid fram förr eller senare!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0