Tvätt...

Godmorgon tror solen leker lite tittut nu på morgonen men får gärna regna o vara grått i dag då kan jag ha en ursäkt att vara inne o rita lite.. Och fortsätta tvätta haha varför kommer alltid barnen med en tvätthög när man tror man tvättat klart? Jaja det är bara börja om o sen ta tag i det o vika och stoppa in i skåp! Men kan ju passa på o ta bort sånt som är lite försmått i lådorna samtidigt så jag vet vad som ska inhandlas sen!
Är rätt nöjd med mitt liv faktiskt och det är en härlig känsla, håller på med min utbildning och vet att jag har en del kurser till sen som jag ska gå men det är helt ok så länge jag får jobba dag sen då går det utmärkt! Måste kolla vilka fler ämnen jag måste ha för de speciella kurserna jag vill läsa sen. Men jag vet att jag fixar det och det är huvudsaken!
Har mina barn nära mig o kan dela deras glädje o sorg de har i sina liv, samt har möjlighet att hjälpa de lite emellanåt. Har mina fina vänner som finns runt mig o som stöttar mig o finns där när jag vill o behöver de. 
Mina jobb som ger mig både glädje o funderingar på livet emellanåt.
Visst det sticker i ögonen ibland på andra att jag mår bra o får vara lycklig, men ärligt talat så är det inte mina problem utan deras. Jag går min väg o har alltid gjort det, jag vet att sånt kan reta en del men inget som jag någonsin har bekymrat mig om. Vill folk reta sig på vad jag gör o inte så får de gärna göra det, jag fortsätter leva mitt liv o vara lycklig!  Jag har så många andra som gläds med mig och som blir glada när de ser mig lycklig! 
Nog om det, nu ska jag nog krypa upp i soffan o försöka vakna lite mer innan jag tar tag i dagen! 
Ha en fin dag och var rädd om varandra- du vet aldrig vad morgondagen innehåller!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0