Torsdag morgon.

Godmorgon trött som en gnu men ska snart lägga mig så jag får sova några timmar.
Känner att NU skulle jag behöva lite ledigt, eller mycket! Var ut på den interna arbetsmarknaden i natt o kika lite o det var några usker de sökte hmm varför kan de inte inse att de måste vara rädd om den personal de har så slipper de ju söka nytt folk.... 2 heltidstjänster,1 75%tjänst o en halvtid behövde de. Ja vad ska man säga? Kan ju tycka de skulle kanske försöka få kvar de som jobbat de där i sommar istället för att söka efter nytt folk men ja jag skiter i det men man blir lite trött o undrar hur de tänker egentligen?! 
Nej nu ska jag se framåt istället och bara njuta av livet och allt som händer i det hihi men först SOOOVA så jag orkar njuta av dagen sen!
Ha en fin dag o njut av allt som livet ger dig!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0