Sovmorgon o sol!

Godmorgon vakna först av alla hihi det är inte så vanligt, lilla skruttan sov till strax innan 8 sen skulle hon upp så då var det bara kliva ur sängen. Men det gjorde inget för nu njuter jag av kaffe o solen som leker tittut mellan molnen.
Idag är det exakt 20 år sen min äldsta dotter föddes och min lycka var total. Jösses vilken resa vi har gjort tillsammans och vi har nog växt båda två massor. En enorm kärlek har jag till henne ( ja till alla mina barn faktiskt) och hon har gett mig både glädje och sorg dagar, men det är så det ska vara. Jag är otroligt tacksam att just hon vart min dotter..... Ett stort GRATTIS älskade ungen min <3 Vi ska fira henne och hennes lillasyster imorgon. Det ser vi fram emot.
Vad jag ska göra idag? Hmm ja det vanliga tvätta lite städa lite och förbereda för tårtan i morgon och mellantjejens födelsedag. Haha ja de fyller dagarna efter varandra och nej det är inget vi hade planerat..... Men nu är det så och bara gilla läget!
Nej ska nog sätta mig i soffan snart och mysa lite med minsta fröken som tittar på tv...
Ha en fin dag och håll i hatten för nu blåser det.
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0