Sovmorgon.

Godmorgon oj vilken sovmorgon vi fick haha mellantjejen kom in o fråga hur länge vi skulle sova o att klockan var halv 9.. Men när jag titta så var hon närmare 9 hihi det var länge sen lilla skruttan sov såååå länge men skönt var det.
Idag blir det lite shopping o sen bara mys o ladda för några jobbnätter, har faktiskt börjat räkna ner tills skolan börjar o man kan få lite mer ledighet haha det är inte ofta jag känt så men nu har det varit en ganska intensiv period med jobb så det ska bli skönt med ledihet o en längre sådan.
Tänkte jag skulle koppla av med lite målning sen på em när vi kommer hem.
Igår rensa o röjde vi i skafferiet o båda grabbarna hjälpte till det är jag så tacksam för, så nu kan jag fylla upp skafferiet med en massa torrvaror hihi kanske skulle beställa från matsmart med hmm ja vi får se annars tar jag det längre fram i höst.
Nej nu lite frukost kanske innan det är dax att göra sig i ordning o åka.
Ha en fin dag och ge någon en komplimang, och säg till dig själv att DU ÄR BRA; DU DUGER!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0