SOL O VARMT!!!!

Vart en låååång dag idag, men den känns inte så lång ändå. Börja jobba 7 i morse o sluta strax efter 21 nu ikväll. Men det har varit väldigt varmt idag! Tänker inte klaga på värmen och solen som skiner men lite skulle det väl kunna fläkta ändå hihi Första rasten jag hade så passa jag på att gå till affären o köpa en glass o svalka av mig med.... 
Nu ska jag vara ledig några dagar ska bli så skönt att kunna njuta lite av solen o kanske bättra på färgen lite... Kanske kan man få bli lite gyllenbrun o inte fläckvis brun som nu hihi Ja får se hur vädret kommer vara... Men nu ska jag nog krypa ner i sängen och läsa lite innan jag ska sova.
Sov gott sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0