Shopping!

Har varit iväg med barnen o handlat lite o det var riktigt kul fick väldigt mycket för pengarna! Var till Ica Maxi och hittade det jag ville ha, sen Willys och handla mjölk haha köpte 8 st 1,5 liters o hoppas det räcker till måndag i alla fall...... Sen var jag till Rusta och köpte fotoramar för halva priset så bra! Sen köpte jag krukor man kan bygga upp på höjden som jag ska ha till nästa års projekt. Rea är kanonbra hihi Vi avslutade shoppingrundan med ett besök på Delikato där barnen fick varsin glass o jag kaffe hihi ja lite annat vart det också. Jag är väldigt nöjd med dagen o jag tror barnen är det också även om vi inte handlade direkt något till de. Men det är roligt när de är glada och trevliga och vi kan få en trevlig dag tillsammans då är jag väldigt tacksam. 
Ska iväg o jobba lite natt snart hoppas det kommer bli en lugn o bra natt. Ska bli roligt att se om vi har en extra resurs eller om det ska sparas..... Ja vi får se. Jag ser fram emot skolan och alla rutinerna vi kan skapa då. Nej nu lite mys innan jag ska göra mig i ordning för att åka.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0