Regnig kväll.

Vet ni ibland känns livet bara så härligt rätt hihi o ja precis så känns det nu! Jag älskar mitt liv o det som händer och allt som är på väg att hända! Det är så skönt när man märker hur bra vissa kan få en att må. De där messen kan betyda massor ibland. Och ja allt är bara härligt.
Har varit o jobbat lite kväll o det var jätteroligt o jag hoppas verkligen det kan bli mer i höst. Jag trivs så bra där o en av de ordinarie fråga idag hur det känns att jobba där, o jag svara helt ärligt att jag älskar det. Det är härliga brukare o underbar personal så det är jätteroligt att jobba där! 
Har regnat en del i dag men då jag jobbat så har det inte gjort något o nu så har jag köpt en tidning så jag kan ligga o läsa lite sen innan jag ska sova, det är så mysigt att ligga o lyssna på regnet som smattrar mot fönstret.
Men först blir det nog lite tv innan det är dax att lägga sig.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0