Regnet det bara öser ner tralla la lalla la

GODMORGON det har regnat hela natten o det ska bli så underbart att få krypa ner o sova några timmar nu hihi man sover ju så skönt när det smattrar på fönsterrutan. 
Båda mina flickor kom emot mig när jag kom hem så mysigt o man blir så glad. Jag känner mig så otroligt tacksam för mina barn och all glädje o kärlek de ger mig o som jag får ge dem. Jag är tacksam för många saker i mitt liv! Men inget som jag tänker rabbla upp här hihi de som känner mig vet vad jag menar..... 
Nej nu lite mys med tjejerna innan jag ska sova så jag kan njuta av dagen sen.
Ha en fin dag och tala om för dig själv vad du är bra på!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0