Pigg liten skrutta!!!

Men hur länge kan en unge vara vaken egentligen haha inte vill hon sova inte och jag börjar bli en aning irriterad... Men men skam den som ger sig, bara o hålla på o lägga henne några gånger till tills hon ledsnar.... 
Idag har vi firat mellantjejen och jag är ganska övertygad om att hon är nöjd med sin dag och sina presenter! Hon har haft en kompis här halva dagen och de har pysslat och målat så det har stått härligt till, Men jag tror båda var nöjda och glada när kompisen åkte hem! 
Jag är nöjd att ha rott alla tre födelsedagarna i hamn med nöjda barn i år igen..... 
Men nu ska jag nog snart krypa upp i soffan och kika lite om det är något bra på tv eller om man ska sätta sig o fortsätta läsa boken... Ja det märks hihi
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0