Lördag o sol!

Godmorgon solen skiner o jag försöker vakna med hjälp av kaffe medan jag har en dotter som tjattrar hela tiden haha livet är underbart ibland.
Vart ganska sent i går men det var det värt hihi ska iväg o hämta dotter o barnbarn sen o kolla om jag hittar regnställ till mellantjejen, hon behöver det när hon ska på ridläger. 
Sen har vi travet idag med o inte är det en lätt omgång idag.... Men ja vi får se har en känsla för vissa hästar i några lopp hihi Får fundera lite till innan det börjar.
Åh vad jag längtar till skoan börjar... Ska fixa sånt som jag inte hunnit gjort fram till dess nu i veckan, kolla om de har något schema klart än. Så man vet vilka dagar man ska vara i skolan i alla fall så man kan planera lite. Och barnen får lite normala rutiner igen. Haha som det är nu så tar vi dagen som den kommer o barnen, ja de större i alla fall, är uppe länge o sover länge på morgonen haha bara lilla skruttan som vaknar med tuppen o plågar sin mamma lite hihi 
Nej dags att sparka igång dagen lite nu kanske...
Ha en fin dag och gör något du blir glad av.
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0