Lördag kväll!

Usch vad det skär i mitt hjärta när något av mina barn mår dåligt, men nu var det mitt lilla barnbarn som var lite dålig. Han fick sin första vaccinations spruta igår o idag hade ahn över 40 grader i feber och inga febernedsättande medel hade dottern hemma. Så jag åkte ner o hämta henne då jag har har sånt hemma. Vi fick ner febern ganska bra så nu när de skulle åka hem ikväll så var det nästan nere i normal temp. Såååå skönt!
Lördag och jag har tagit lite extra jobb hmm nästan så jag ångrar men jaja bara 2 nätter sen är jag ledig igen så det går nog bra. Och jag tror ju inte jag gnäller sen när lönen kommer haha
Ser fram emot min o tjejernas shoppingtur på måndag ska bli så härligt o kanske ev stanna till och handla lite korv om vi hinner med det! 
Nej nu blir det lite mys innan jag ska iväg!
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0