Kvällspass!

Kändes lite lyxigt att börja 15 och sluta sen vid 22. Men det passet gjorde jag i dag! Så härligt! Hade hela fm o nästan hela dagen med barnen och sen kunna åka iväg och jobba lite. Det känns väldigt lyxigt! Men samtidigt skönt att när de vaknar imorgon så är jag här och kommer äta frukost med de. Vet inte vem som njuter mest, de eller jag?! Antagligen jag och jag tycker det känns skönt att få umgås med de och kunna ge av min tid!
Funderar på vad det blir för väder nu i veckan om man kanske skulle ställa sig o baka lite någon dag.... Ja vi får se.... Men nu ska jag snart krypa ner o börja läsa lite på nya boken. 
Sov gott o dröm sött!
PUSS o KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0