Jobb!

Godmorgon är uppe med tuppen idag o njuter av en kopp kaffe o sol innan det är dax att bege sig till jobbet. Ser ut att kunna bli en riktigt fin dag. Så härligt. 
Jag tror dottern vart väldigt glad över sin förtidiga 20års present igår och jag hoppas hon kommer använda sin lika mycket om inte mer som jag gör med min. 
Imorgon är jag ledig igen och då ska jag passa på att hämta paket med wrapsen och sen kan folk beställa av mig igen så härligt hihi kommer ha sådana både till kroppen o ansiktet.
Nej dags att plocka ihop det som ska med till jobbet!
Ha en fin dag och ge någon en komplimang (även om det bara är dig själv).
PUSS o KRAM
 
Sådana köpte barnen i tisdags. Och de är väldigt omtyckta här hihi Använda varje dag hittills och de är lätta att använda. Kan varmt rekomendera!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0