Grå morgon!

Godmorgon hemma o dax att sova lite innan jag kan sparka igång denna dagen. Varit en skaplig natt, ganska lugn men ändå lite att göra, men det ska bli skönt att få krypa ner o sova lite snart. 
Vart lite förvånad i går när det dök upp två som skulle gå extraturen haha men ja de fick vara kvar vad skulle jag göra? Kan ju inte skicka hem någon när de blivit lovade att jobba, så vi var helt plötsligt tre till ett i natt. Ja något vart väl fel men strunt samma det får de fixa till helt enkelt! Jag klaga inte i alla fall....
Men skulle vara roligt att se vad cheferna säger, ja det är väl ok att man kan göra fel o sätta in dubbelt o det kan va befogat o behövas ibland.
Men nä nu ska jag nog krypa ner o försöka sova det är ju perfekt väder för det, det är grått o ser ut att kunna bli lite regn.... 
Ha en fin dag och glöm inte att le du vet aldrig vem du inspirerar eller vems dag du förgyller med ditt leende!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0