Godmorgon/godnatt!

Är inte så trött som jag trodde jag skulle vara! Men det kommer bli skönt att få krypa ner o sova lite snart!
Lilla skruttan kom o mötte mig vid dörren det är så mysigt, men lite tråkigt att jag måste sova när hon vill umgås och mysa med mig!
Fick lite frågor om mitt nya jobb igår av nattpersonalen, det var lite roligt för den som tog upp det har inte mig som vän på FB där jag gick ut med det offentligt när jag skrev på papprena om timanställning! Haha ja vad ska man säga? Bor i ett litet samhälle.... Men det är skönt då vet de flesta om det haha
Idag blir det en lugn dag men ska ner o hämta två paket när jag vaknar sen... Har ett paket där jag vann 7 böcker via tradera för mindre än 200:- kr kanonbilligt o sen är det från Clas Ohlson haha var tvungen att beställa nya färgpatroner till skrivaren... De är nästan slut nu hmm undrar varför hihi kanske beror det på alla fina teckningar jag skriver ut o sen färglägger.....
Nej nu blir det snart sängen o sova några timmar!
Ha en fin dag, le mot världen o den ler tillbaka!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0