Fredag morgon!

Godmorgon uppe med tuppen idag, ska iväg o jobba lite. Vart lite glad igår då chefen ringde och ville jag skulle skola in mig på ett ställe till men vi fick skjuta på det då jag hade fullt den veckan. Man blir glad över sånt! Jag tror att allt kommer bli så som jag vill till slut!
En härlig känsla när allt faller på plats hihi
Har en kort dag idag och det är man ju inte bortskämd med så idag blir det lite handling innan jag åker hem. Och jag hoppas det kan bli fler såna turer... 
Det är grått o regn i luften idag med och det är en typisk innedag då man kan pyssla och bara göra saker inne.... Kan va skönt det med ibland hihi
Nej ta o dricka lite kaffe så man vaknar någon gång hihi 
Ha en fin dag och le mot världen du vet aldrig vem du inspirerar!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0