Fiskelycka.

Haft dottern och barnbarnet här idag och fått myst massor. Sen har min lilla skrutta och jag gjort min egen variant på "sheppards paj" mums kanongod o vi hann fixa en äppelpaj också som vi hunnit njuta lite av nu ikväll. Har hunnit förbereda lite till tårtan imorgon så jag tror mellantjejen kommer bli nöjd!
Äldste sonen tog med sig mellantjejen och lillebror ner till sjön för att fiska lite och hem kom två glada som fått varsin liten fisk... Men inte ens katterna ville ha de... Jaja de kanske äter sånt längre fram i sommar hihi
Men jag har haft ont i huvudet lite till och från idag så jag tror jag får ta en tidig kväll och lägga mig och läsa lite eller nått.
Ha en fortsatt fin kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0