8 årsdag.

Godmorgon idag firar vi mellantjejen som fyller 8 år, varför är det alltid lättare att hitta presenter till en tjej för? Haha kanske beror det på att hon alltid säger vad hon vill ha.... Men idag ska vi fira både henne och storasyster som fyllde i går så idag ska vi fixa en tårta och vi har förberett allt så det är bara göra vaniljkrämen också sen får vi bygga ihop tårtan. Tjejerna har bestämt vad det ska vara mellan tårtbottnarna och jag tror den kommer bli bra. Men medans småtjejerna kikar på presenterna och pratar lite så försöker jag vakna med lite kaffe hihi
Stora tjejen och jag har börjat prata om att åka till Ullared här i höst och jag längtar verkligen att få åka dit igen och shoppa loss en aning.... Bussresa är det smidigaste och då har man några timmar på sig att handla det man vill ha så ja nu ska vi bara lösa det rent praktiskt så vi kan åka utan barn haha det är inte det lättaste men det kommer att gå bra, hennes lilla plutt har ju hunnit bli ganska stor då....
Nej nu blir det lite mys med tjejerna!
Ha en fin dag och var rädda om varandra.
PUSS o KRAM
 
Hihi jag är ett STOOORT fan av Minionerna! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0