Yes jag lyckades.

En mammig febrig dotter som bara vill sitta i knä eller hålla handen kan va gosig men när man har en uppsats om kvinnliga rättigheter som ska lämnas in då är det inte lika gosigt hihi men jag lyckades med det pusslet med. Den är inskickad och bara väntar på att bli godkänd!
Jag är så nöjd då det låste sig för mig när jag hunnit med första biten o skulle börja med del 2.... Det stog helt still då och jag hade ingen aning hur jag skulle skriva haha Men det löste sig o nu är jag i hamn och det känns så skönt! Nu kan jag verkligen ta jullov med gott samvete!
Imorgon blir det lite handling, ska köpa julgransbelysning så barnen kan få klä granen i helgen. Sen nästa vecka ska vi börja med julgodiset o det startar med pepparkakshusbygge hihi sen får vi se hur länge det får stå i fred! Mitt lilla dreggelmonster ska ju komma i jul o då vet man ju aldrig, särkilt inte nu när han har börjat resa sig mot allt!
Nej nu ska jag ta thé koppen o mysa ner mig i soffan en stund.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0