Vill ha snö NUUU.

Godmorgon brrr såg att det va minusgrader ute men det är helt ok för vi har det varmt o skönt inne. Och det är december o då ska det va minusgrader o snö. Så i helgen får det gärna snöa, för då ska jag få hem mina tomtegubbar hihi
Men idag kör vi en kväll på praktiken och närmar oss slutmålet. Det är sjukt så fort det gått o ja det är ju något jag sett fram emot men ärligt talat, denna praktik trivs jag väldigt bra på så jag vill inte det ska sluta.
Men ska kolla om jag kan bli vikarie sen.
Kan ju va skönt att kanske få jobba lite helger extra och slippa ta studielån. Ja så får det nog bli. Har ju även mitt jobb kvar i grannkommun som jag trivs med.
Men jag ska utveckla mig vidare och jag vet att det kommer bli bra så småningom o jag kommer få den utbildningen jag vill ha. Och en massa erfarenhet bygger jag ju upp under tiden, så det är bra.
Men nu får det bli lite mer kaffe o meditation så jag kan sparka igång dagen lite smått.
Ha en fin dag o var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0