Utekväll.

Vilken härlig dag. Ja det gick väl lite så där i grannkommun med tösen men ja det av väl fel dag helt enkelt. Sen lite handling och hem och hämta minstingen. Sen fick tjejerna gå loss på julgranen o klä den och jag tror de vart väldigt nöjda med resultatet. Så nu lyser den så fint i mitt vardagsrum. Sen nu ikväll så har jag varit ute och ätit med mina kurskamrater, bara synd ena tjejen fick migrän så hon ej kunde komma. Men vi bestämde att detta gör vi om fler gånger.
Kan tala om att jag är både mätt och väldigt nöjd med allt och vi har pratat massor precis så som det ska va när man träffs ute och äter gott och umgås.
Men nu sover minstingen o jag är väldigt tacksam att min äldsta dotter kunde ställa upp med barnvaktshjälp så jag kunde gå på detta. 
Ska passa på och slå in de julklappar som är kvar så allt är klart till den stora dagen som närmar sig med stormsteg.
Sov så gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0