Underbara fredag.

Godmorgon fredag o praktik sista dagen innan ledighet. Ska bli skönt med en ledig helg. Vi har ju i o f sig planerat vad vi ska göra men det är ändå en ledig helg. 
Idag ska det mysas med lilla fröken också innan hon ska till storasyster där hon ska sova i natt då jag har praktik sent. Jag är så tacksam att mina barn ställer upp för mig så jag kan ha praktik utan en massa trassel.
JAg är tacksam för mycket i mitt liv. Just nu känns det så helt underbart att leva hihi mår så bra o det är länge sen jag kände så här. Helt underbart.
Min minsta o junior (lilla) satt i går o kollade massor med recept och printa ut en del så vi får se i helgen vad vi ska baka för gott mer än lussekatter o pepparkakor hihi en sak vet jag det blir mer för det ville junior göra igår men jag hade inte allt hemma till det. Men det som saknades står på inköpslistan.
Nej nu blir det lite mer kaffe o meditation innan det är dax o sparka igång dagen lite hihi
Ha en fin dag o le mot omvärlden, ser du någon utan ett leende så ge de ett av dina!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0