Tröttmössan är på!

Trött men ändå nöjd. Har hunnit med både glögg och en skinksmörgås nu ikväll hihi Kan tala om att glöggen va ok men kommer inte köpa den fler gånger. Och nygriljerad skinka är ju bara såååå gott.
Varit fullt upp idag känns det som. Men nu ska jag snart krypa ner o kika på någon film hade jag tänkt mig sen får vi se hur länge jag hinner se den innan jag somnar hihi
Varför ska man hinna göra så mycket när man är ledig och ska ha tid för att kunna vila upp sig på? Ja det är väl så man gör för att kunna njuta av dagarna sen när man har skola eller jobb antar jag eller har jag fel?
Nej dags o kolla vilken film jag ska kika på.
Sov så gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0